Skrivbord, kontorsstol, skärmvägg och lampor - allt för ett roligare kontor.
Information

Vanliga frågor & svar

Frågor & Svar

Hur lång leveranstid har ni? 

Vår ambition är att våra kunder skall hitta kontorsmöbler som passar just deras behov, stil och smak. Det innebär att vi arbetar med tillverkare som i hög utsträckning tillverkar produkterna, precis, efter kundens önskemål. Det innebär att vi kan erbjuda dig, fler valmöjligheter, i utbyte mot en något längre leveranstid. I samband med produktbeskrivningen återfinns leveranstiden för varje enskild produkt. Givetvis försöker vi hålla nere leveranstiden på alla produkter som kommer i grundutförande, och som inte behöver konfigureras efter särskilda önskemål. 

Hur levereras min beställning?  

Efter lagd beställning håller vi dig som kontinuerligt uppdaterad angående leveransdatum. Din beställning levereras med företagspaket eller pall, beroende på storlek. Vi samarbetar med DHL, Schenker och Postnord vilka alla levererar, under ordinarie kontorstider (08 - 17), direkt till leveransadressen. 

Har du / ni inte möjlighet att närvara vid leverans ber vi dig kontakta oss på kontakt@modalakontor.se eller 040-832 49, för hjälp med senareläggning av leverans. 

Hur beräknas fraktkostnaden? 

Vi erbjuder fri frakt på alla beställningar, oavsett ordervärde. 

Har vi möjlighet att specialbeställa varor från er? 

Mödala Kontors ambition är att hålla ett fullsortiment från samtliga av de varumärken vi samarbetar med. Ibland kan det däremot dyka upp färgval, specialmodeller osv. som vi inte ännu erbjuder i webbshoppen. I de flesta fall kan vi beställa hem dessa produkterna ändå. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare. 

Kan ni hjälpa oss med helhetslösningar och inredning av kontor? 

Vi har lång erfarenhet av att inreda båda små och stora arbetsplatser Kontakta oss på furnishing@modalakontor.seför att boka in ett möte eller läs mer om våra inredningstjänster här.